Warning: Use of undefined constant translate_tb_widget_register - assumed 'translate_tb_widget_register' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/iphonecafe.dk/public_html/wp-content/plugins/translate-this-button/ttb-sidebar-widget.php on line 129
Bliv en bedre løber med hjælp fra din iPhone - iPhonecafe

Bliv en bedre løber med hjælp fra din iPhone

by Casper Christiansen 0

At løbe er fantastisk for både krop og sind. De fleste af os vil ikke mindst komme i bedre form, men ønsker også at forbedre vores løb. Og her er der hjælp at hente! Med disse 3 iPhone-apps kan du få hjælp til at forbedre dit løb afhængig af din løbeerfaring.

Til nybegynderen: Couch to 5K
Hvis din ugentlige motion består i at ligge i sofaen og se Netflix, er Couch to 5K en løbeapp for dig. Appen hjælper dig med at komme i løbetøjet og få nogle kilometer i benene. Den er derfor ikke udviklet til de erfarne løbere, da målet er at løbe 5 kilometer.

Du skal bruge 20 til 30 minutter tre gange om ugen, så du kan løbe 5 kilometer efter ni uger. Appen gemmer din løbehistorik, så du kan følge med i, hvordan det går.

Til den erfarne løber: Endomondo
Denne app giver dig mulighed for at spore løb samt andre sportsgrene med hjælp fra en GPS. Når du løber, vil løbecoachen give opdateringer vedrørende dit tempo, samt hvor mange kilometer du har tilbage.

Den gemte data sendes til appen, så du kan analysere din løbestatistik og udvikling. Du kan også dele oplysningerne med andre. Appen er gratis, men du kan købe en udgave, der giver adgang til mere detaljerede statistikker herunder forbrændte kalorier pr. måned, løbeafstand m.m.

Til den erfarne langdistanceløber: 21 K Runner
Har du løbet i en længere periode, kan 21 K Runner tage dit løb til det næste niveau. Appen er for dig, der allerede kan løbe 10 kilometer uden problemer og ønsker at løbe et halvmaraton. Du kan få hjælp til at løbe 21 kilometer på 12 uger.

Løbecoachen kommer med informationsbeskeder på ruten såsom dit tempo, distancen m.m. Du får også adgang til forskellige udstræknings- og træningsøvelser, du kan kombinere med dit løb.

Er du interesseret i at finde flere tips og tricks til løb, kan du klikke ind her på Kondition.dk.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>